با سلام خدمت دوستان عزیز . گفتم یه پست در مورد شبکه های کامپیوتری بزنم .
کامپیوتر های شخصی ابزار مفیدی برای بسیاری از کار ها هستند . از حروف چینی و صفحه آرایی و ویرایش متون گرفته تا خلق آثار گرافیکی و اجرای بازیها . دیدید که کامپیوتر های معمولی امروزی بسایر قدرتمند و دارای طرز کاری ساده تر از کامپیوتری هایی هستند که چند سال پیش معمول بود . با این حالل یک روش وجود دارد که میتواند حتی قدرتمند ترین پی سی را هم سودمندتر کند .
آنرا به یک پی سی دیگر وصل کنید . یا بهتر چند پی سی را به هم وصل کنید . آن که یک پی سی به تنهایی وسیله ای بزرگ است ، وصل کردن چند کامپیوتر به شکل شبکه هر کدام از آنها را میتواند مفید تر کند . شبکه حتی میتواند حیات تازه ای در ورح یک کامپیوتر آهسته و قدیمی بدمد .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از همین روست که بسیاری از افراد مانند صاحبان شرکت های کوچک که می خواهند از کامپیوتر های موجود خود بهره بیشتری بگیرند یا کاربران کامپیوتر های خانگی که میخواهند از کامپیوتر های موجود خو بهره بیشتری بگیرند یا کاربران کامپیوتر های خانگی که می خواهند پی سی دوم خود را نیز سود مند کنند ، به سوی بر پا سازی شبکه گام برداشته اند .
افزایش محبوبیت بزرگترین شبکه کامپیوتری دنیا نیز این راه را توصیه میکند ، استفاده از اینترنت به فهمی پایه از شبکه های کامپیوتری نیاز دارد . از کارمندان شرکت های بزرگ گرفته تا کاربران کامپیوتر های خانگی ، همه باید بفهمند که شبکه چیست ، چه فایده هایی دارد و چطور کار می کند .
ممنون از اینکه این آموزش را دنبال کردید . دل مارا با نطرات خودتان دل گرم کنید .
با تشکر .
محمد جواد باقری